Foursquare introduce update-urile platite
Saptamana trecuta cei de la Foursquare au lansat functia Local Updates, care permite magazinelor sa trimita oferte clientilor existenti in timp real.
Cu alte cuvinte, localul preferat ar putea sa iti prezinte o oferta de nerefuzat atunci cand Foursquare detecteaca ca esti prin zona. Pana aici nimic iesit din comun, dar se pare ca in curand vom avea parte si de asa zisele update-uri platite, care vor permite companiilor sa atraga clienti noi prin reclame cumparate. Adica ne vom putea trezi cu oferte aleatorii de la firme de care nu am auzit inca.
Dupa cum noteaza si theverge.com, Foursquare promite ca aceste update-uri vor fi controlate si limitate la ofertele care se potrivesc domeniilor de interes ale fiecaruia sau in functie de parerile prietenilor apropiati (check-inuri si like-uri).
Pentru moment, ideea este inca in probe si ramane sa vedem in cat timp va fi introdusa efectiv si daca acest lucru va schimba in vreun fel experienta utilizatorilor pe Foursquare…